Модуль 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того,
як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання.Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати
роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його
вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися,
вміти захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя, щоб їх
цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово
збільшуючи.
Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з
особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впроратися,
наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.
Також не слід забувати обдарованих учнів -
вони могуть працювати із завдання повишенної складності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий